Witam!Nie wiem, czy to dobry dział, czy dobre miejsce, ale myślę, że jednak trafiłem. Nie mam skąd dowiedzieć się paru rzeczy, na które bardzo bym chciał znać odpowiedź... Dlatego zakładam ten temat, bo w sumie najlepiej pytać u źródła.

Mam 17 lat i mieszkam koło Mielca [woj. Podkarpackie]. Interesuję się: fotografią [ratowniczą/meteorologiczną/reporterską] i filmem a poza tym lubię właśnie meteorologię. Jestem uczniem-pilotem szybowcowym. To właśnie latanie również zachęciło mnie do pogłębiania wiedzy w kierunku meteo.
Zawsze podziwiałem to co pogoda wyprawia a szczególnie w tej grupie "extreme". Łowca burz ze mnie żaden, nie ścigam ich bo szczerze nawet nie mam takiej możliwości... Łapię tylko to co do mnie przyjdzie

.
Bardzo chciałbym jakoś pomóc ostrzegać właśnie przed takimi "wybrykami" pogody, tym bardziej, że burze [niesamowite, fascynujące ale i niebezpieczne] to w zasadzie w tym całym kalejdoskopie nie są tak strasznie destrukcyjne w porównaniu do niesamowitych podmuchów wiatru jakie niosą, bardzo obfitych opadów deszczu, gradu czy nawet trąb powietrznych, które mogą przy okazji wystąpić...
-------------------------